99 Soruda Reklam ve Reklamcılık

99 Soruda Reklam ve Reklamcılık


Yazar: Recep Yılmaz, Nurdan Öncel Taşkıran
Yayınevi: Derin Yayınları
Kategori: Referans, Reklamcılık
Barkod: 9786055500856
Fiyat: 25,00  TL
  Stokta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Bu kitap, eğitim alsın ya da almasın, reklam sektöründe çalışmaya aday olan kişiler için bir kılavuz olması amacıyla hazırlanmıştır. Bir alanda var olmak isteyen herkesin belirli bir entelektüel birikime ulaşıncaya kadar pek çok soru zihnini kurcalar. Kitapta, reklamla ilgili temel kavramlardan, önemli reklam figürleri ve yaklaşımlara; reklamın üretimi ve işleyişinden, reklam ve araştırma ilişkisine; reklam ortamlarından medya planlamaya; reklam kurumlarından etik konusuna; yaratıcılığın reklamdaki konumundan yeni reklam eğilimlerine kadar pek çok ana başlıkta sınıflandırılabilecek temel sorular sorulmuş ve bunların yanıtları anlaşılabilir bir düzeyde verilmiştir. Reklam nedir? Reklamcı kime denir? İyi reklam firma batırır mı? Reklamcılığı kim küreselleştirmiştir? Kamu Spotlarının kökeni nedir? Ülkelere göre reklam anlayışları değişir mi? Reklamcılıkta kullanılan belli başlı araştırma türleri nelerdir? Eksiltme, kaynaştırma ve kapalı dünya terimleri neyi ifade eder? Medya planlamada hangi programlar kullanılır? Herkes yaratıcı olabilir mi? Televizyon reklamlarında gerçeklik nasıl yaratılır? Reklamcı, ahlaklı olmak zorunda mıdır? Anti reklam nedir? Reklamı bilinçaltında yapmak mümkün müdür? Augmented reality kavramı reklamcılık açısından neyi ifade eder? ...ve daha onlarca sorunun yanıtını kitabı okuduktan sonra edinmiş olacaksınız.
 

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı164
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiKasım 2014
Basım Yeriİstanbul
En / Boy14,00 / 21,00 cm.
Ağırlık206 gr.