Reklamcılığın Anahtar Kavramları

Reklamcılığın Anahtar Kavramları


Yazar: Recep Yılmaz
Yayınevi: Kitabevi Yayınları
Kategori: İletişim - Medya
Barkod: 9786055397210
Fiyat: 14,00  TL
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

İster akademik bir çalışma için, ister zevk okuması olsun, bir konu hakkında entelektüel bir düzeye erişmek, o konuyla ilgili kavramsal bir hâkimiyete ulaşmaktan geçer. Bu kavram ve terimler, akademik çalışmalarda, meslek kitaplarında ve makalelerde dağınık halde bulunur. Küreselleşme sürecinin bir parçası olarak sayısal ortamda ve sosyal medyalar aracılığıyla yeni bir döneme giren reklâmcılıkla ilgili kavramların önemli bir kısmının bir arada görüleceği bu çalışma, alandaki boşluğu rahatlıkla doldurabilecek niteliktedir. İngilizce olan kavramların, Türkçe karşılıklarıyla tanımlanması ve birbiriyle ilintili tüm kavramların “bkz.“ imiyle kurulan matris sayesinde bir arada görülebilmesi okuyucuya büyük bir kolaylık sağlamaktadır. Bu özelliğiyle akademik bir çalışmayı andıran eser, kuşkusuz, reklâmcılık dünyasının, akademisyenlerin ve öğrencilerin başucu kitabı olmaya adaydır. Derleyenleri kutluyorum.
(Arka Kapak)

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı191
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiOcak 2011
Basım Yeriİstanbul
En / Boy16,00 / 24,00 cm.