İletişim ve Televizyon Teorileri

İletişim ve Televizyon Teorileri


Yazar: Rıdvan Şentürk
Yayınevi: Küre Yayınları
Kategori: İletişim - Medya - Sosyal Medya, Diğer
Barkod: 9786059125529
Fiyat: 37,00  TL
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Günümüzde iletişim alanında erişilen hız ve farklı ifade biçimlerinin ferdî ve toplumsal hayatı hangi düzeyde etkilediği; insanın gerçeklik algısını, zaman, mekân ve nesnelerle olan ilişkisini nasıl belirlediği sorusu araştırmaların odak noktasını teşkil etmektedir. Sözlü iletişimden metinsele, tek taraflı görsel iletişime ve nihayet interaktif medya kültürüne uzanan tarihsel süreçte, düşünce biçimleri ve değer yargılarının da değişmesi konunun önemini daha da artırmıştır.

Sürekli genişleyen bu sorgulamada yürürlükteki temel iletişim ve medya teorileri kendi aralarında ayrışıp çelişkili söylemler inşa ederken, günümüzde klasik teori anlayışının geçerliliğini yitirmeye başladığı ve yerini çok mantıklılığı ve disiplinler-arasılığı gerektiren meta-teorilere bıraktığı görülür.

İletişim ve televizyon teorilerinin esas kabul ettikleri ontolojik kabullere göre sınıflandırılıp karşılaştırılacağı bu incelemede, söz konusu teorilerin güç iddialarından çok zayıf yanlarının ortaya çıkartılmasına çalışılarak, bu alanda yapılacak olan tartışmalara katkı sağlanması amaçlanmıştır.

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
HazırlayanNermin Tenekeci
Katkıda BulunanSibel Yalçın
Sayfa Sayısı286
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü1. Hamur
Basım TarihiŞubat 2017
Basım Yeriİstanbul
En / Boy16,50 / 22,50 cm.
Kapak TasarımZeyd Karaaslan