Maksimum Korunma

Maksimum Korunma


Yazar: Gökçe Zeybek Kabakçı
Yayınevi: İletişim Yayınları
Kategori: Araştırma-İnceleme
Barkod: 9789750526329
Fiyat: 28,00  TL
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

“Yıldızları içeren, şahane doğa manzarası ya da romantik bir ortam
sunan, mutlu aile görüntüleri vb. ile dolu reklamlarda aslında
satılan ürünle ilgili bir şey yoktur. Bunun yerine o ürünleri satın
alabileceklerin korkuları, fantezileri ve rüyaları vardır.”
Reklamlardan kaçış yok.” Reklamlar her yerde hazır ve nâzırlar. Bizi
her an, her yerde “uyarıyorlar”. Hem cezbetmeye dönük, duyularımızı
harekete geçirmeye dönük anlamda uyarıyorlar hem de “ikaz etmek”
anlamında… Elinizdeki kitap, reklam söyleminin korkuları okşayarak
konuşan bu tekinsiz yanını anlatıyor.
Dört koldan risk ve tehdit algısı üretimi, çağımızın ruh haline
damgasını vuruyor aslında. Reklamlar, toplamda, bu büyük tehdit
algısını estetize ederek yeniden üretiyorlar. Tıp söylemini, nostalji
söylemini, ataerkilliği, milliyetçiliği, muhafazakârlığı da yeniden
üreterek, bu arada vesayetçi bir uzman otoritesi söylemini de
pekiştirerek yapıyorlar bunu.
Reklamlar, “korunma” güvencesinden

 

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı208
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiOcak 2019
Basım Yeriİstanbul
En / Boy13,00 / 19,50 cm.