Pazarlamanın 22 Kuralı

Pazarlamanın 22 Kuralı


Yazar: Al Ries, Jack Trout
Yayınevi: MediaCat Kitapları
Kategori: İşletme - Finans - Pazarlama - Muhasebe, İşletme - Muhasebe - Pazarlama
Barkod: 9799944383072
Fiyat: 215,60  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

“Pazarlama konusunda yazılmış en iyi kitaplardan biri.”

Bu yalnızca bizim değil pek çok pazarlama duayeninin ortak fikri. Pazarlamanın kuralları hiç bu kadar iyi özetlenmemişti. 

Dünyanın en çok tanınan pazarlama danışmanları Ries ve Trout yapacaklarını yaptılar. Pazarlamanın kitabını yazdılar. Tüketicilerin zihnine, oradan da kalbine giden yolda sizin için bir el haritası hazırladılar.
 
22 Kuralı var pazarlamanın. Hepsi de bu kitapta. Net, kolay ve anlaşılır...

En iyi olmak mı ilk olmak mı? Ürün markası mı şirket markası mı? Bu ve daha pek çok sorunun cevabı bu kitapta. 

Rakiplerinizin bu kitabı okumamasını dileyeceksiniz. 

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı136
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü3. Hamur
Basım TarihiEylül 2014
Basım Yeriİstanbul
En / Boy14,50 / 21,50 cm.