Şöhret Satar

Şöhret Satar


Yazar: Hamish Pringle
Yayınevi: MediaCat Kitapları
Kategori: İşletme - Muhasebe - Pazarlama, Kuram
Barkod: 9789944383691
Fiyat: 25,46  ₺
  Tükendi
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Ünlülerin tüketiciler ve dolayısıyla pazarlama üzerindeki etkilerinin ölçüsü, günümüzde inanılmaz düzeyde. Bu konudaki en yetkin isimlerden Hamish Pringle’ın konusunun klasiği niteliği taşıyan bu eseri, ünlülerin pazarlama ile ilişkisinde değinmedik yön bırakmıyor.
Markasına yıldız tozu serpmek isteyenlere...
“Uzun zamandır birinin reklamlarda ünlüleri kullanmanın gücünü,
getirişini ve risklerini göstermesini bekliyordum. Hamish Pringle bunu yerine getirdi.“
Philip Kotler, Pazarlama Duayeni
“Eğer bu kitabı ünlüler pazarlasaydı belki de daha etkili olurdu. Ancak, beni tavladınız.“
Sır John Hegarty, Bartle Bogle Hegarty Ltd Kreatif Direktörü
Bir marka ile ünlüleri bir araya getirmek, paha biçilmez bir gelecek yatırımı olabilir -ama bunun boşuna yapılan bir harcamaya dönüşmesi de bir o kadar kolaydır. Artık böyle bir teklifle karşılaştığınızda yazı tura atmak zorunda kalmayacaksınız. Hamish Pringle’ın vaka örnekleriyle desteklenen analizi size paha biçilmez bir rehber olacak.“
Sır Martin Sorrell, Ceo, Wpp
(Tanıtım Yazısından)

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
ÇevirenEvren Yıldırım
Sayfa Sayısı380
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü3. Hamur
Basım TarihiOcak 2008
Basım Yeriİstanbul
En / Boy14,00 / 21,00 cm.