Beyin üzerinde yapılan son araştırmalar satışlarınızı nasıl artırabilir?
İnsanlar günde ortalama 10.000 satış mesajının içinde boğulduklarından, satış yapmak artık hiç olmadığı kadar zor. Bu yüzden nörobilimin satış ve ikna etkililiğinizi çabucak artıracak keşiflerini öğrenmeniz gerekiyor.
En son yapılan beyin araştırmalarını ve devrim niteliğindeki pazarlama çalışmalarını ortaya koyarak yazarlar Patrick Renvoisé ve Christophe Morin, müşterileriniz üzerinde büyük bir etki bırakacak güçlü, eşsiz ve akılda kalıcı sunumlar için yüksek etkili teknikler öğretiyorlar. Bunlar:
- Müşteriden tepki almayı garantileyen 6 uyarıcı
- İçerik ile mesajın sunumunu paralel hale getiren 4 adım
- “Eski beyne“ hitap eden 6 mesaj yapıtaşı
- Sunumunuzu diğerlerinden farklılaştıracak 7 etki artırıcı
Beynin karar verme bölümünün nasıl çalıştığını anladığınızda daha inandırıcı sunumlar yapmayı öğrenecek, daha fazla anlaşma sonuçlandıracak, daha etkili pazarlama stratejileri geliştirip, ikna yeteneğinizi radikal bir biçimde geliştireceksiniz
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Çeviren | Yaşar Yertutan |
Genel Yayın Yönetmeni | Pelin Özkan |
Sayfa Sayısı | 174 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Eylül 2015 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 14,50 / 21,50 cm. |
Kapak Tasarım | Deniz Güngör |
Editör | Banu Adıyaman |