“Seth Godin başarının anahtarının göze çarpmak için farklı bir yol bulmak olduğunu söylüyor -tek renk ineklerin arasında mor bir inek olmak. Godin’in kendisi de belki de bu teorinin nasıl işe yaradığının en iyi örneği.“
-Forbes.com-
“Amerikan şirketlerinin yönetim kurulu odalarında niye hiç Mor İnek yok? Seth Godin, küçük ölçekli girişimcilerin, kitapta anlattığı mor yolu izleyerek büyük başlar arasında kendisine nasıl yer bulabileceğini, onları nasıl geçeceğini eğlenceli bir dille anlatıyor.“
-Al Ries-
“Bu kitaba bayıldım! Kısmen kalk borusu, kısmen eylem planı olan Mor İnek, bugünün yeni ekonomisinde şirketlere farklılaşmanın yolunu gösterip yok olmaktan nasıl kurtulacaklarını anlatıyor.“
-Tom Kelley-
“Leo Burnett’i, David Ogilvy’yi, Bill Bernbach’ı, Mark Twain’i alın. Onların beyinlerini birleştirin, saçlarını tıraş edin. Ortaya ne çıktı? Seth Godin.“
-Jay Levinson-
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Çeviren | Levent Göktem |
Sayfa Sayısı | 208 |
Kapak Türü | Mat Kuşe |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Mart 2010 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 13,50 / 19,50 cm. |