İslam Düşüncesinde İletişim ve Basın

İslam Düşüncesinde İletişim ve Basın


Yazar: Hakkı Yiğit
Yayınevi: Bilsam Yayınları
Kategori: İletişim - Medya
Barkod: 9786056352676
Fiyat: 18,00  ₺
  Stokta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Medya günümüzün en yoğunluklu sosyal iletişim ağına sahiptir. Yaptığı haberler kadar, yapmadığı haberler de tartışma konusu olmaktadır. Sonra, neyin haber olduğu, neyin haber olamayacağı, özel hayatın mahremiyeti gibi konularda revaçta konular ve artık daha çok dikkat çekmektedir.
Basın ilkeleri ve basın etiği sorgulansa da İslam kültürü ve kimliği açısından bu konunun ele alınması hem ilkelerdendir hem de ilginç bir çalışma örneğidir. Gerek inceleme alanı, gerekse yapılan tesbitler ve karşılaştırmalar okuyucunun ilgisini çekeceği gibi, basın/medya alanında yeni bir tartışmanın da kapısını aralayacak gibi. Belki de gazetecilerin, program yapımcılarının çalışmalarının kendileriyle sınırlı olmadığı, bir toplumsal ve kültürel sorumluluk da içerdiğinin altı daha görünür biçimde çizilmiş olacaktır.
-Ferman Salmış, İletişim Uzmanı/Gazeteci/Yazar-
(Tanıtım Bülteninden)

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı185
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiMayıs 2013
Basım YeriMalatya
En / Boy14,00 / 20,00 cm.