Tasarımcı profesyonel olarak güncelliğinizi korumak istiyorsanız, bunun için yaratıcılıktan daha fazlası gerekiyor. İşletme dilini anlamaya ihtiyacınız var. Sorun şu ki, tasarım okulları işinizi yapabilmeniz için çok önemli olan stratejik lisanı size öğretmiyor. ‘Her Tasarımcının İhtiyacı Olan İşletme Becerileri’ bu boşluğu doldurup, beyninin sağ kısmını kullanan yaratıcı düşünürlere, beynin sol tarafıyla alakalı işletme becerileri öğretiyor.
Kitabın içinde tasarım işinizi yönlendiren işletme amaçları ve pazarlama kararları hakkında bir çok şey öğreneceksiniz. Perde kaldırıldı, pazarlama konuşmaları ve işletme jargonu size yardımcı olacak araçlara çevrildi:
Müşteri isteklerini işletme perspektifinden anlamak
Görsel konseptlere ilham verecek stratejik çerçeve inşa etmek
Değişen bir sektörde güncelliğinizi arttırmak
Stratejik düşünceyi ön plana çıkararak portföyünüzü yeniden tasarlamak
Yeni hesaplar kazanmak ve var olan ilişkileri geliştirmek
Yaratılıcılığa zaten sahipsiniz; şimdi işletme içgörüsü kazanma zamanı. Masanın diğer tarafındaki insanların neler düşündüğünü bir kez anladığınızda, yaptığınız şeyi yapmak için onların ne düşündüğünü düşünebilmeye başlayacaksınız.
‘Bu kitap iyi tasarımcılarla harika tasarımcıları birbirinden ayıran şey. İşletme, tasarım ve strateji arasındaki çoğu zaman göz ardı edilen boşluk için bir köprü oluşturuyor. Mutlaka sahip olunması gereken bir kaynak.’
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Çeviren | Cem Sönmez |
Sayfa Sayısı | 304 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Aralık 2017 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 13,50 / 21,00 cm. |
Orjinal Dil | İngilizce |