Ekonomide Yarışmaların Motivasyona Etkisi

Ekonomide Yarışmaların Motivasyona Etkisi


Yazar: Mürüvvet Büyükboya, Ayvaz Çavdaroğlu
Yayınevi: Efil Yayınevi
Kategori: Kuram
Barkod: 9786052294123
Fiyat: 42,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Günlük hayattaki birçok etkileşim, yarışma olarak adlandırılabilir. Doğadaki canlıların eş bulup çiftleşmek için birbirleriyle mücadele etmeleri, okulların öğrenci kabulü, seçim çalışmaları yapan politikacılar, spor müsabakaları, savaşlar, politik lobi faaliyetleri, şirketler arası araştırma ve geliştirme yarışları, şirket içi yükselme için personel mücadeleleri gibi örneklerin her biri yarışma sınıfına girer.

Bu kitap, bu tür yarışmaların ekonomi teorisinde nasıl modellendiklerini, bu modellerin deneylerle nasıl test edildiğini ve testler sonucunda çıkan ilginç sonuçları tartışmakta, konuyla ilgili literatürün kapsamlı bir anlatımını sunmaktadır.

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı128
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiMart 2018
Basım YeriAnkara
En / Boy13,50 / 19,50 cm.