Turizm İşletmelerinde Negatif Örgütsel Davranışlar 1 - Örnek Olaylarla

Turizm İşletmelerinde Negatif Örgütsel Davranışlar 1 - Örnek Olaylarla


Yazar: Kolektif
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kategori: İnsan Kaynakları - Yönetim
Barkod: 9786052541876
Fiyat: 19,00  TL
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Çalışanları yönetmek oldukça zor ve önemlidir. Özellikle hizmet sektöründeki turizm işletmelerinde daha zor ve önem arz etmektedir. Nitekim turizm, çalışan ile misafirin yüz yüze geldiği en önemli hizmet sektörü, bu yönüyle adeta insanlar arası etkileşimi ortaya koyan bir okul gibidir. İşletmeler için önemlidir, çünkü; mutlu çalışanlar mutlu misafirler getirir, mutsuz çalışanlar ise müşteri sadakatsizliğine neden olur ve işletmeyi zarara uğratır. Çalışanlar için önemlidir, çünkü; işini ve işyerini sevmeyen, sürekli örgütten ayrılmayı düşünen çalışan mutsuzdur. Aile ve toplum açısından önemlidir, çünkü; mutsuz bir çalışan sosyal hayatındaki herkesi, özellikle ailesini de mutsuz eder, mutsuz ailelerde mutsuz bir toplum doğurur. En nihayetinde mutsuz bireylerden oluşan toplumların mutlu bir devlet ve gelişmiş bir ülke yaratmaları oldukça güçtür. Kitapta ele alınan konuların daha iyi anlaşılması için bölüm sonlarında yazarlar tarafından “Örnek Olaylar” hazırlanmıştır.

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı250
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiOcak 2020
Basım YeriAnkara
En / Boy16,00 / 24,00 cm.