Bızzın Anatomisi

Bızzın Anatomisi

Kulaktan Kulağa Pazarlama

Yazar: Emanuel Rosen
Yayınevi: The Kitap
Kategori: İşletme - Finans - Pazarlama - Muhasebe
Barkod: 9786257816212
Fiyat: 79,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

KULAKTAN KULAĞA PAZARLAMANIN ANLATILDIĞI “BIZZ’IN ANATOMİSİ” TÜM KİTAPÇILARDA
The Anatomy of Buzz, Emanuel Rosen’ın “kulaktan kulağa pazarlama”nın anatomisini anlattığı bir başyapıttır. İngilizcede “buzz” arı vızıltısı anlamına gelir. Çeviride Türkçede arı vızıltısı anlamına gelen “bızz” sözcüğünü kullandık. Bu nedenle kitabı, gözden geçirilmiş ve çevrimiçi dünya için güncellenmiş yeni baskısından Bızz’ın Anatomisi: Kulaktan Kulağa Pazarlama ismiyle çevirdik. Bızz’ın Anatomisi, okurları kulaktan kulağa pazarlamanın iç dünyasına götürerek onun nasıl ve neden işe yaradığını açıklıyor.
Kanaat önderleri, pazarlama yöneticileri, araştırmacılar ve tüketicilerle yapılan yüzlerce görüşmeye dayanan kitap şu sorulara cevap arıyor:
•Çevrimiçi (online) ve çevrimdışı (offline) hakiki bızz nasıl üretilir?
•İnsanlar, ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında konuşmaya nasıl teşvik edilir; onlara arkadaşları, meslektaşları ve topluluklar arasında haberler nasıl yaydırılır?
•Geleneksel kulaktan kulağa stratejileri, bugün Facebook ve YouTube gibi tüketici tarafından üretilen medyalara nasıl uyarlanır?
(ARKA KAPAK YAZISININ DEVAMI İÇİN LÜTFEN DİĞER SAYFAYA BAKIN)

 

 

Zeki, şaşırtıcı bilgilere ve en yeni stratejilerle içgörülere yer veren Bızz’ın Anatomisi: Kulaktan Kulağa Pazarlama, günümüzün aşırı ve karmaşık iletişim dünyasında bir ürüne, mesaja veya fikre dikkat çekmek isteyen herkesin mutlaka okunması gereken bir kitap.
Dünyanın en önemli pazarlama, marka ve iletişim bilimcisi kitap hakkında şöyle diyor:
Rosen’ın on iki yeni bölümüyle kulaktan kulağa pazarlama kitabı bu konuyu anlamak ve kullanmak için harika bir rehber! Philip Kotler

Yeni baskıdan da fazlası olan bu kitap, taze içgörüler ve net örneklerle bızz’ın nasıl oluştuğunu ve iş stratejilerini nasıl geliştirdiğini gözler önüne seriyor! David Aaker

Kişilerarası ağların doğasına ve nasıl etkinleştirilebileceğine dair büyüleyici bir bakış. Son birkaç yılda bir kitaptan bu kadar etkilendiğimi hatırlayamıyorum. Everett M. Rogers


Yazar Hakkında:

EndNote’un üreticisi olan Niles Software’in dokuz yıl boyunca pazarlama başkan yardımcısıydı. Rosen, o dönemde yazılımın büyük ölçüde kulaktan kulağa yayıldığını fark etti ve bızz’ın nasıl hızlandırılabileceğini araştırmaya başladı. The Anatomy of Buzz kitabı ABD’de en çok satan kitaptı ve on bir dile çevrildi. California, Menlo Park’ta yaşıyor.

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
ÇevirenBurak Yedek
Sayfa Sayısı416
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiMayıs 2021
Basım Yeriİstanbul
En / Boy13,50 / 21,00 cm.