Kitap Tanıtım Yazısı (ARKA KAPAK):
“…Bu tez, İH’nin LGB bireylerin tüketim alışkanlıkları ve marka tutumuna etkisini sistematik bir şekilde analiz edip etkisini ortaya koymayı amaçlamaktadır. Pazarlama iletişimi, reklam, medya ve psikoloji alanında gerek akademik, gerekse sektörel çalışmalarda bundan sonraki konular özelinde bu tezin sonuçlarının katkısı ve önyargılı heteroseksist toplumsal tutumlar içerisinde cinsel yönelimleri nedeniyle zorluklar yaşayan bireylerin görünürlük ve kabullerinde destek olacağı varsayılabilir.”
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Sayfa Sayısı | 169 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Ağustos 2021 |
En / Boy | 16,00 / 24,00 cm. |