İhracatta Marka Teşvikleri ve Uluslararası Pazarlama Performansına Etkisi

İhracatta Marka Teşvikleri ve Uluslararası Pazarlama Performansına Etkisi


Yazar: Dr. Selahattin Armağan Vurdu
Yayınevi: Hiper Yayın
Kategori: Ekonomi
Barkod: 9786257443821
Fiyat: 160,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

kitap hakkında
Ülke ekonomilerinin uluslararası rekabetçiliğini artırmada ihracat önemli bir yer tutmaktadır. Rekabetin çok yoğun olduğu günümüz şartlarında ihracat yapan ülkenin izlediği ekonomik, politik, teknik yaklaşımlar ihracat yapan firmaların başarılarını birebir etkilemektedir. Bu çerçevede bir dış ticaret politikası aracı olarak ihracat teşvikleri firmaların uluslararası piyasalarda başarı sağlaması için büyük önem taşımaktadır ve dünyanın her yerinde ihracatı desteklemek üzere kamu, yarı kamu veya özel şirketlerin sunduğu çeşitli destek programları bulunmaktadır. Geleneksel teşvik paketlerinden ayrı olarak, 2000’li yılların bir gereksinimi olarak ortaya çıkan ve katma değerli ihracatı arttırmak için markalaşma konusunu odağına alan bir devlet desteği olarak “Turquality”, doğrudan T. C. Ticaret Bakanlığı tarafından verilmektedir ve dünyada devlet destekli ilk ve tek markalaşma programıdır. Bu kitapta, Turquality destek programında yer alan bir Türk firmasının destekten faydalandığı süre boyunca uluslararası pazarlardaki performansı incelenmekte ve bu inceleme çıktıları ile birlikte bir ekonometrik model vasıtası ile de Turquality programının verimliliği araştırılmaktadır.

 

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı222
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiEylül 2021
En / Boy13,50 / 21,00 cm.