Tasallut haline gelmiş varsayım ve ön kabullerden vazgeçmeden özgürleşmek ve dolayısıyla 'düşünmek' mümkün değildir.
Ali Saydam iletişim alanındaki dönüşümcü düşüncelerini bu kitapta topladı. Saydam şu sorulara yanıt arıyor.
Gerçekliğimizin değerine yakışan algılamayı nasıl oluştururuz?
Kendimizi farklılaştırarak ön plana çıkaracak değerler nelerdir?
Yönetici mi, yoksa lider mi olmak gerekir?
İnsan kaynak mıdır, kıymet midir?
Marka ruhunun altını çizmek için nelerden vazgeçmeliyiz?
Kriz iletişiminde bireysel sezgi, deneyim, hız ve becerinin rolü nedir?
İtibar, özellikle zor günlerde insanları da kurumları da nasıl korur?
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Sayfa Sayısı | 288 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Temmuz 2022 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 15,50 / 22,50 cm. |