Marka Yönetimi

Marka Yönetimi

Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler

Yazar: Işıl Karpat Aktuğlu
Yayınevi: İletişim Yayınları
Kategori: Ekonomi
Barkod: 9789750502958
Fiyat: 164,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Firmaların pazarlama fonksiyonunun önemli bir parçası olma niteliğini taşıyan marka ve bu markalara ait karar süreçleri oldukça karmaşık bir dizi eylemi içerir. Pazar koşullarının markaları başarılı olmaya, başarısızları ise piyasadan çekilmeye zorlamasının yanı sıra, firmalar bağlamında marka, bir baskı unsuru olarak gücünü gün geçtikçe artırmaktadır. Dünyanın sayılı büyük firmaları marka yönetimi stratejilerini oluştururken tüketici odaklı bir anlayışı benimsemektedirler. Marka yaratmanın önemi anlaşıldıkça firmaların daha seçici olmaya başladıkları ve tüketicinin ihtiyacını giderebilecek tek marka olma çalışmalarına özen gösterdikleri gözlenmektedir. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi öğretim üyesi olan Işıl Karpat Aktuğlu bu çalışmasında, markanın ne olduğundan, değerinin nasıl ölçüldüğüne kadar geçen süreçle, bütünleşik pazarlama iletişimi çabalarını temel alarak marka yönetim sürecini derinlemesine analiz etmektedir. Bu bağlamda marka yöneticiliği, marka yönetiminde etkili olan faktörler ve çevresel etkenler yönetsel açıdan irdelenmektedir.

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı0
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiHaziran 2014
Basım Yeriİstanbul