MEDYA, İLETİŞİM ve TOPLUM, teknolojide yaşanan gelişmelerle birlikte iletişim alanında yaşanan farklılaşmalar ve yenilikler, medyanın yapısal metamorfozu ile derin toplumsal dönüşümleri kavramsal ve kuramsal perspektiften inceleyen çalışmalardan oluşmaktadır. Dijitalleşme ve iletişim biçimlerinin dönüşümünün sosyal medyadaki yansıması, yapay zekâ, meta haline dönüşen veri, toplumsal cinsiyet rollerinin medyadaki sunumu, femvertising, binge watching kavramı üzerinden değişen izleyici alışkanlıklarını incelemek, eleştirel söylem ile haberin dönüşen sunumlarını analiz etmek, kapitalist sistemin koşulsuz kârını besleyecek gözetim kavramı ile dijital ortamları irdelemek, dijitalleşme ve etik kavramını halkla ilişkiler özelinde değerlendirmek bu kitabın ana hattını belirlemektedir. Bu bağlamda kitap, iletişim çalışmaları ve kültürel çalışmalar alanında bahsi geçen kavramlar ekseninde medyanın, iletişimin ve toplumun dönüşümünün izahı ve idraki noktasında literatüre ve alana fayda sağlamayı amaçlamaktadır.
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Sayfa Sayısı | 256 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Mayıs 2024 |
Basım Yeri | Konya |
En / Boy | 13,50 / 21,00 cm. |