Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Müşteri Hizmetleri

Kida Kitap Dağıtım'a Hoşgeldiniz.

 

Çalışma saatlerimiz Pazar günü hariç 08:30 - 18:30 saatleri arasındadır.
 

Müşteri hizmetlerine (212) 695 8888 nolu telefondan veya siparis@kida.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.
 

Kargo ve Sevkiyat; Hafta içi saat 16:00, Cumartesi günü saat 11:00'e kadar verilen siparişler aynı gün hazırlanıp kargoya verilir.

 

600 TL ve üzeri siparişlerde kargo ücreti şirketimize aittir. Servis hizmetimiz İstanbul içerisinde 80 TL, Adapazarı ve Trakya bölgesinde 300 TL ve üzerindeki siparişlerde verilmektedir.

 

Üyelik Koşulları

e-ticaret sistemimiz sadece bayilerin alışveriş yapması için açıktır. Bayilik müracaatı için sitemizdeki "Bayi Başvuru Formunu" doldurmanız yeterli olacaktır.

 

Formu eksiksiz doldurduktan sonra müracaatınız incelenir, onaylandıktan sonra siteye giriş yapmanız için gerekli olan kullanıcı adı ve şifre size bildirilecektir. Herhangi bir sorunuzda Müşteri Hizmetleri ile görüşebilirsiniz.  

 

Bayi Olmak

Kida kitap sektörünün iş portalı olmasından kaynaklı sadece ticari kurum ve şahısların bayiliğini kabul eder. Tüm kitabevleri Kida’nın bayisi olabilir. Son tüketicinin bayilik başvuruları reddedilir. Bu nedenle bayilik başvuruları Kida tarafından onaylanmadıkça siteye giriş yapılamaz.

 

Size Özel Müşteri Temsilcisi

Şirket içinde işlemlerinizi çözüme ulaştıracak Müşteri Hizmetleri dışında size özel Müşteri Temsilciniz bulunmaktadır. Siteye üyelik girişi yaptığınızda Müşteri Temsilcinizin ismini ve telefonunu görebileceksiniz. İsterseniz sistem üzerinden mesaj gönderebilir, dilerseniz irtibata geçebilirsiniz.

 

Servis – Kargo : sevkiyat@kida.com.tr Hicabi Acet – Dahili 121

Finans : finans@kida.com.tr Sevim Tektaş – Dahili 132

Tedarik : tedarik@kida.com.tr Kübra Şendur – Dahili 114

Müşteri Hizmetleri : siparis@kida.com.tr Tuğba Eribul – Dahili 113

İade : iade@kida.com.tr Mehmet Kılıç – Dahili 123

Kitap Tanıtım : tanitim@kida.com.tr Öznur Dönmez – Dahili 125

Ayrıca tüm Kida çalışanlarının isim, telefon, mail adresi ve resimlerini Ekibimiz sayfasında bulabilirsiniz.

 

İnternet Üzerinden 7 / 24 Sipariş

İnternet üzerinden vereceğiniz siparişler zamanın daha verimli kullanılmasına ve bilgi akışında yaşanacak yanlışlıkları ortadan kaldırmaktadır. Ödeme bekleyen siparişlerinizde havale veya eft yaptığınızda lütfen finans@kida.com.tr adresine bilgi vermenizi rica ederiz. 

 

Kitapçıya Neler Sağlıyoruz

- Kitapçıların 3000’e yakın yayınevinden ürün tedarik etmeleri ve tek tek bunların bilgilerine ulaşmaları mümkün değildir.

- Kitapçıya verilen kullanıcı adı ve şifre ile siteden günün her saatinde özel dağıtım iskontosu ile istediği ürünleri sipariş eder.

- Kida.com.tr sitesinden ürün sipariş verildiğinde hangi üründen, stokta kaç adet olduğu görülerek sipariş verilir.  

- Siparişlerinin tedarik ve kargo süreçlerini siteden takip edilir.

- Kida, sipariş verilen kitapları hazırlayıp kargo ve servis hizmeti ile kitapçıya ulaştırır.  

- Kida, kitapçılara ödeme alternatifleri sağlar.

- Kida’nın bölge temsilcileri, kitapçıları periyodik olarak ziyaret eder, işlerini daha ileriye taşımaları için çözüm sunarlar.

 

Yayınevine Neler Sağlıyoruz

- Yayınevi yeni yayınladığı kitapları, yüzlerce kitapevine ulaşmak yerine tanitim@kida.com.tr adresinden Kida’ya bildirir ve satışa hazır hale gelir.

- Yayınevinin yeni kitapları ya da mevcut kitaplarındaki değişiklikler anında sistemdeki binlerce kitapçıya, dolayısıyla da okur kitlesine ulaşır.

- Yayınevi, kida.com.tr sitesindeki paneli ile ürünlerinin takibini yapar, dilerse tüm ürünlerinin bilgilerini düzenler.

- Kida, yayınevi ile kitapçı arasında bir köprüdür. Amacımız kitapçının ürün çeşidini güncel tutup, sorulan ve satış ivmesi olan kitapları ulaştırıp, kitapçının müşterisini ve cirosunu artırmak.

 

Hesap Mutabakatı

Hesap kontrolünde ulaştığınız farklılıkların incelenmesi için finans@kida.com.tr adresine işlem tarihi, fatura numarası veya ödeme yaptığınız banka adı ve tutar bilgisini mail olarak iletebilirsiniz.

 

Ürün İade Prosedürü

İade dönemleri 1 - 15 Haziran ve 1 - 15 Aralık tarihleri arasındadır.

- Bu tarihler arasında Kida'ya ulaşan ve son 6 ay içinde Kida'dan satın alınan Kültür grubu kitapları geri alınır. 

- Sitemizde iade bölümünden iade etmek istenilen kitapların onaylanması gerekmektedir.

- İadelerde kargo ücreti müşteriye aittir. Servis hizmetimizin olduğu bölgelerde, servis hizmetinin aksaması halinde müşteri kendi imkanları ile bu tarihler içerisinde iadelerini Kida'ya ulaştırmakla sorumludur. 

- Yıpranmış, sararmış ve üzerinde sonradan yapıştırılmış fiyat etiketi bulunan ürünler geri alınmaz.

- Orijinalliği bozulan ürünler iade alınmaz.

- Kida “Kampanyalı Kitaplar” bölümünde satılan ürünler iade alınmaz.

- Hazırlık grubu kitaplarında müfredat değişikliği olduğunda iade alınır. Bu iade ilgili yayıncı firma tarafından ilan edilir. Kida genel duyuru yaparak müşterilerini bilgilendirir.