Postmodern Pazarlama Tüketim ve Tüketici

Postmodern Pazarlama Tüketim ve Tüketici


Yazar: Yavuz Odabaşı
Yayınevi: MediaCat Kitapları
Kategori: İşletme - Muhasebe - Pazarlama
Barkod: 9799756347149
Fiyat: 156,60  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Pazarlama’nın eski zamanlarında piyasaya ürün odaklı bir anlayış hakimdi. Önemli olan mümkün olduğu kadar çok ve verimli üretim yapmaktı. Her arz talebini yaratır diye düşünülüyodu.
Daha sonra çok satış çok kar getirir düşüncesine dayanan, reklam ve kişisel satışın ön plana çıktığı satış odaklı yeni bir devir başladı.
Ve sonunda hala devam eden yeni bir döneme girdik. Artık pazarlamanın odağında tüketici var. Artan iletişim ve ulaşım olanaklarıyla tercih imkanı genişleyen tüketiciler artık çok daha seçici. Bu yeni dönemin dinamiklerini anlamayan ve tüketicilerin gerçekten ne istediğini bilmeyen üreticilerin ayakta kalması neredeyse imkansız.
Prof. Dr. Yavuz Odabaşı, bu kitabında, postmodern paradigmalardan da yararlanarak bu yeni ve zorlu dönemi analiz ediyor. Yeni dönemin şartlarını, tüketim alışkanlıklarını ve tüketicilerini daha iyi anlamak istiyorsanız işe bu kitabı okuyarak başlayabilirsiniz.
(Arka Kapak)

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı142
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiŞubat 2012
Basım Yeriİstanbul
En / Boy15,00 / 21,00 cm.