Pazarlama İlkeleri

Pazarlama İlkeleri


Yazar: Çağatay Ünüsan, Mete Sezgin
Yayınevi: Litera Türk
Kategori: İşletme - Muhasebe - Pazarlama
Barkod: 9789944116251
Fiyat: 40,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Küresel rekabetin hızla geliştiği günümüz dünyasında firmaların temel fonksiyonlarından biri olan pazarlama fonksiyonu, vazgeçilmez önemini geçmişte olduğu gibi günümüzde sürdürmektedir. Özellikle günümüzde, yoğun rekabet şartları altında varlıklarını sürdürmeye çalışan ülkemiz firmalarının problemlerinin çoğunlukla pazarlama problemleri olduğu bilinmektedir.
Pazarlama, firmanın kârını maksimize etmesi çerçevesinde, tüketicilerin arzu ve isteklerinin uzun süreli olarak tatmin edilebilmesi amacı ile gerçekleştirilen bir değişim süreci olarak tanımlanabilir. Pazarlama bilgisi, sadece üniversitelerde işletme bölümü öğrencileri ile firma yöneticilerinin bilmesi gereken bir konu olmayıp, farklı konularda eğitim alan herkesi yakından ilgilendirmektedir. Yerli ve yabancı literatürden yararlanılarak hazırlanan bu kitap ile pazarlama alanına çağdaş bir bakış açısı getirilmeye çalışılmıştır.
(Tanıtım Bülteninden)

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı432
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiEylül 2007
Basım Yeriİstanbul
En / Boy17,00 / 24,00 cm.