Şikayet Etmeme Kuralı

Şikayet Etmeme Kuralı


Yazar: Jon Gordon
Yayınevi: Yakamoz Yayınları
Kategori: Kişisel Gelişim
Barkod: 9786053847687
Fiyat: 13,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Gordon, şikayet etmeme kuralını yaratan ve hayata geçiren gerçek bir şirketten ilham alarak pozitif liderler, organizasyonlar ve takımlar oluşturmak için elverişli stratejiler ve yenilikçi fikirlerle bezenmiş sempatik bir öyküyü bizlere iletiyor.

Şikâyet Etmeme Kuralı, yöneticiler, takım liderleri ya da negatif enerjiyi pozitif çözümlere dönüştürmek isteyen herkes için bireysel ve örgütsel olumsuzlukla savaşımızı kazanmak için uygulanabilir bir plan ve güçlü öğretiler sunuyor. Şikayet etmeme kuralını uyguladığınızda, problemleri çözmek için daha az zaman ve enerji harcayacak, çözümlere odaklanmak için daha fazla zaman ayırabileceksiniz.

Her bir şikayet negatif bir şeyi pozitif bir şeye dönüştürme fırsatını temsil eder!

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
ÇevirenMeriç Vatansever
Sayfa Sayısı160
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiOcak 2015
Basım Yeriİstanbul
En / Boy13,50 / 21,00 cm.
Ağırlık179 gr.