Gordon, şikayet etmeme kuralını yaratan ve hayata geçiren gerçek bir şirketten ilham alarak pozitif liderler, organizasyonlar ve takımlar oluşturmak için elverişli stratejiler ve yenilikçi fikirlerle bezenmiş sempatik bir öyküyü bizlere iletiyor.
Şikâyet Etmeme Kuralı, yöneticiler, takım liderleri ya da negatif enerjiyi pozitif çözümlere dönüştürmek isteyen herkes için bireysel ve örgütsel olumsuzlukla savaşımızı kazanmak için uygulanabilir bir plan ve güçlü öğretiler sunuyor. Şikayet etmeme kuralını uyguladığınızda, problemleri çözmek için daha az zaman ve enerji harcayacak, çözümlere odaklanmak için daha fazla zaman ayırabileceksiniz.
Her bir şikayet negatif bir şeyi pozitif bir şeye dönüştürme fırsatını temsil eder!
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Çeviren | Meriç Vatansever |
Sayfa Sayısı | 160 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Ocak 2015 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 13,50 / 21,00 cm. |
Ağırlık | 179 gr. |