Marka Yönetimi

Marka Yönetimi

Vazgeçme Çağında Yüksek Sadakat Markaları Yaratmak

Yazar: Uğur Batı
Yayınevi: Alfa Yayınları
Kategori: Diğer, İş Dünyası - Kariyer
Barkod: 9786051710723
Fiyat: 265,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

UFO gören masum köylü ya da sadakat peşinde koşan marka uzmanı(!)

Herkesin herkesten ve herkesin her şeyden kolayca vezgeçtiği bir çağdan bahsediyoruz. Sadakatin zihnen tasarlanmış bir “vazgeçme” fikri olduğunun kabul edildiği bir çağ bu. Herkesin ve her şeyin “harcanabilir” olduğu zamanlar bunlar.
Sadakat keşke “inkâra dönüşmenin eşiğinde aşkın inkârı” olsaydı, ama sadece kişilerden vazgeçmiyoruz ki! Nesnelerden vazgeçiyoruz. Prensiplerden vazgeçiyoruz. Sözlerden… Kurallardan… İdeolojilerden… Doğadan… Hayallerden vazgeçiyoruz. Ve de markalardan…
Ancak vazgeçilmez olanlar da var. Doğum günü hamburgeri olanlar gibi! Peki, böylesi bir sadakat peşinde koşan “masum” marka yöneticisi ne yapar ki? Vazgeçmenin vazgeçilmez olduğu bu garip çağda, marka yönetiminin tüm prensipleri bu kitapta

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı440
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiEkim 2018
Basım Yeriİstanbul
En / Boy16,50 / 21,00 cm.