Diğer Bilgiler:
* Giriş * Halkla İlişkiler Kavramı * Halkla İlişkilerin İşletmelerde Örgütlenmesi * Halkla İlişkilerin Amaçları * Halkla İlişkilerin Temel İlkeleri ve Hedef Kitleler * Halkla İlişkilerin Ütünlükleri ve Zayıflıklarının Değerlendirilmesi * Halkla İlişkilerin Temel Ögesi Olarak İletişim * Hakla İlişkilerin Dili * Hakla İlişkiler ve İlişkili Olduğu Alanlar * Halkla İlişkiler ve Kültür * Kurum İçi İletişim-Kurum İçi Halkla ilişkiler * Kurumsal Kimlik-Kurumsal İmaj * Halkla İlişkiler ve Rosyal Sorumluluk * Kriz Döneminde Halkla İlişkiler * Halkla İlişkiler Modelleri Kapsamında Grunig ve Hunt’in Dröt Hakla İlişkiler Modeli * Halkla İlişkilerde Kullanılan Araçlar, Metodlar ve Teknikler * Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Dört Adım Kuralı * Hakla İlişkiler Firmalarının Karlılığını Artıracak On Yönetim Stratejisi * Migros Uygulaması * Migros Kurumsal İletişim Birimi Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi ve Sonuç
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Sayfa Sayısı | 188 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 1. Hamur |
Basım Tarihi | Mart 2021 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 16,50 / 23,50 cm. |