Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Rolü ve Önemİ

Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Rolü ve Önemİ


Yazar: Mustafa Karadeniz
Yayınevi: Beta Yayıncılık - Akademik
Kategori: Akademik
Barkod: 9786053772590
Fiyat: 129,50  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Diğer Bilgiler: 

* Giriş * Halkla İlişkiler Kavramı * Halkla İlişkilerin İşletmelerde Örgütlenmesi * Halkla İlişkilerin Amaçları * Halkla İlişkilerin Temel İlkeleri ve Hedef Kitleler * Halkla İlişkilerin Ütünlükleri ve Zayıflıklarının Değerlendirilmesi * Halkla İlişkilerin Temel Ögesi Olarak İletişim * Hakla İlişkilerin Dili * Hakla İlişkiler ve İlişkili Olduğu Alanlar * Halkla İlişkiler ve Kültür * Kurum İçi İletişim-Kurum İçi Halkla ilişkiler * Kurumsal Kimlik-Kurumsal İmaj * Halkla İlişkiler ve Rosyal Sorumluluk * Kriz Döneminde Halkla İlişkiler * Halkla İlişkiler Modelleri Kapsamında Grunig ve Hunt’in Dröt Hakla İlişkiler Modeli * Halkla İlişkilerde Kullanılan Araçlar, Metodlar ve Teknikler * Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Dört Adım Kuralı * Hakla İlişkiler Firmalarının Karlılığını Artıracak On Yönetim Stratejisi * Migros Uygulaması * Migros Kurumsal İletişim Birimi Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi ve Sonuç   

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı188
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü1. Hamur
Basım TarihiMart 2021
Basım Yeriİstanbul
En / Boy16,50 / 23,50 cm.