Pazarlama Teorileri

Pazarlama Teorileri


Yazar: Serap Çabuk, M.ismail Yağcı
Yayınevi: MediaCat Kitapları
Kategori: İşletme - Finans - Pazarlama - Muhasebe
Barkod: 9786054584536
Fiyat: 210,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

PAZARLAMA BİLİM MİDİR?
Bir çırpıda yanıtlanması güç olan bu sorunun yanıtı, pazarlama kavramının tarihsel gelişiminde yatıyor. Bir meta olarak ürünün ve seri üretimin ortaya çıkışı, pazarlama nosyonunun önünü açtı ve pazarlama, 20. yüzyılın başından bu yana gerek kendi geliştirdiği gerekse de diğer disiplinlerden ödünç aldığı teorilerle şekillendi. Bugün gelinen noktada ise akademik çevrelerde pazarlamanın “pazarın davranışlarını inceleyen bir bilim” olduğu yönünde genel bir uzlaşı var. 
Pazarlamanın bir bilim olarak görevini yerine getirirken faydalandığı kuramları ilk kez bu kadar kapsamlı bir çerçevede bir araya getiren Pazarlama Teorileri vazgeçilmez bir referans kitap olmaya aday.
“Bu eser, pazarlama dünyasında kullanılan 24 kuramı incelemekte ve değerli akademisyen yazarlar aracılığıyla çok yararlı ve güncel bilgiler sunmaktadır. Dilerim, her bir kuramı farklı akademisyenin yazdığı konular, ülkemizde bu kuramları, kavramları bilmek isteyenlere ilham kaynağı olur ve onların çalışmalarına, uygulamalarına yardımcı olur.”
Prof. Dr. Yavuz Odabaşı

 

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı528
Kapak TürüMat Kuşe
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiMayıs 2021
Basım Yeriİstanbul
En / Boy14,50 / 21,50 cm.