İkna Odaklı Reklam

İkna Odaklı Reklam


Yazar: Gül Dilek Türk
Yayınevi: Kriter Yayınları
Kategori: İletişim - Medya - Sosyal Medya
Barkod: 9786258373530
Fiyat: 130,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

İletişim çağında reklamcılık, işletmelerin küreselleşen rekabete ve iletişim teknolojilerinin gelişimine uyum sağlayabilmek amacıyla kullanılan etkin bir pazarlama iletişimi faaliyetidir. İşletmelerin hedef kitlelerine ulaşmak, ürün ve hizmetlerin alımını sağlamak için de oluşturduğu içeriklerle tanıtımını yaptığı ürünlerin tüketicilerin ilgisini çekmesini, beğenisini kazanmasını, zihinlerinde iz bırakan bir etki yaratarak ürünü/markayı tercih edilebilir kılması için iknayı gerekli kılmaktadır. İkna edenin kazandığı bir çağda, sürekli gelişen teknolojiyle birlikte değişen yaşam biçimleri, reklamcılar için iknayı en etkili araç haline getirmektedir. Bu kitapta reklam ve ikna ilişkisi ele alınarak, uygulama alanları, etkisi, kullanılan reklam türleri incelenmiş, geleneksel reklamdan sosyal medya reklamlarına uzanan tarihsel bir bakış açıcı ve örneklerle okuyucuların beğenisine sunulmuştur. 

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı270
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiKasım 2022
Basım Yeriİstanbul
En / Boy16,00 / 23,50 cm.